Sunday, March 27, 2011

Det er ved at blive vinter...



Endelig endelig endelig var der lidt ekstra penge i kassen til at komme til frisøren.

Det kostede mig så også min fødselsdagsgave,men jeg kunne simpelthen ikke have gået en' dag mere uden at have revet mit hår ud med rødder - hvis ikke en professional hår dame havde lavet fuglereden om til noget lækkert og blødt...

Er vild med farven. Kunne godt have tænkt mig endnu mere rød,men man man jo hellere starte ud lidt stille og roligt...

Denne morgen er iøvrigt den første morgen der ikke er stinkende varm. Solen skinner, himlen er turkis blå - men vinden har lige den der lile procent af kulde i sig. Yes! Vinteren kommer...Endlig. Jeg glæder mig SÅ meget til at kunne gå i jeans!!!

2 comments:

  1. Åh ja, jeg burde også tage en tur til frisøren. Men jeg fik en veninde til at klippe mine spidser for et stykke tid siden, og så må mit hår vente lidt på den store tur!

    Kunne egentlig godt forestille mig, at det ville blive lidt deprimerende aldrig at kunne have jeans på, fordi det er for varmt. Jeg elsker også mine jeans - de gør gode ting for min krop.

    ReplyDelete