Wednesday, March 30, 2011

Adopt a soldier

Jeg har adopteret en soldat. Ja, sgu. En lille soldat fætter fra USA  - der er ude og slårs for sit land.


Og bum-bume-lum

Han vendte hjem fra krig-eeee' en.
(alt for meget de små synger til mig for tiden)

Eller dvs jeg har ikke fået min soldat endnu, for man skal først ansøge, så tjekkes (nej, jeg er ikke terrorist), og når man så er godkendt finder de en soldat...

Jeg er blevet godkendt her til morgen (jeg sagde jo jeg ikke var terrotist), og nu kan der gå 3 dage, før jeg får en adress at skrive til ham på...

...
..
.
Jeg er allerede nervøs for at min soldat bliver skudt.

Og jeg har ikke engang mødt ham endnu...




2 comments:

  1. Hold da helt op, fanger og soldater :-) Du lever livet farligt!

    ReplyDelete
  2. Haha,ja jeg er en dare devil!

    ReplyDelete