Sunday, March 6, 2011

Efter festen

Det var faktisk en rigtig god fest. Og dem der var klædt ud, havde gjort mere ud af det end jeg havde regnet med. Der selvfølgelig også dræberne, der ikke havde klædt sig ud. Jeg syntes folk der ikke gider klæde sig ud, til en udklædningsfest, skulle blive hjemme. Jamen, helt seriøst - hvad fanden dukker de overhovedet op for, så?


De andre piger roste faktisk mit outfitt, sådan på den søde måde - så jeg havde ikke behøvet være så nervøs for at være for meget. 

Fik for meget vin, og det var mega hamrende hårdt at møde personlig træner lørdag morgen klokken 8. Py ha. Men det var fedt bagefter, og jeg er super glad for at jeg stadig holder ved træningen...


1 comment:

  1. Du er fantastisk flot og sex kvinde…wow… de andre kvinder se ud til at vær meget kedelig

    ReplyDelete