Thursday, March 24, 2011

Av min nakke

Jeg er kommet til skade. Til work out.

Vi skulle sidde på en bænk, løfte en 4 kg tung medicin ball over hovedet - samtidig med at vi strak vores ben - så det altså kun var mavemusklerne der holdt en oppe.

Ja. Så stærke er mine mavemuskler så åbenbart ikke. Eller også er det mine arme der ikke er stærke nok til at holde 4 kg svævende over hovedet. I hvert fald faldt jeg. Bagover - og flip-flappede rundt hele 2 omgange. Av. Min nakke blev helt mast - og jeg forstræk to muskler. Og så landende jeg iøvrigt i en vandpyt.

Der var død stille da jeg landede, og kun mit " av av av av av" hørtes. Jeg kunne se en masse fødder omkring mit faldende fjæs - og en høre en masse der sprugte "Are you allright?! are you allrighgt?"
Da jeg var kommet på benene, kom folk løbende med vandflasker, og håndklæder - og pludselig virkede det hele bare så komisk. Så jeg begyndte at skrige af grin. Og så holdt alle andre op med at forsøge at undertrykke deres grin - og alle hylede af grin så tårene sprøjtede.
"Var der nogen der nåede a optage det?" spurgte jeg - og straks begyndte folk at forklare hvordan det havde set ud... Oh my, jeg ville ønske jeg selv havde set det. Normalt er jeg den første til at grine når folk falder - for det er altid forrygende ud.

Da min krop var afkølet var det dog ikke længere så sjovt. Av, det gør ondt. Virkelig.
Kan slet ikke dreje hovedet, eller løfte Noah op. Og Matt er væk. Igen. Har været det hele ugen. Pyyy, det er hårdt - respekt til alene mødre. Selvom jeg tænker at alene mødre vel ofte har en mor der hjælper dem. Eller en veninde uden børn selv, der gider passe baby...
Nå - men jeg klarer det jo nok helt alene også. Jeg tænker tit "der er jo egentlig ikke mange ting jeg ikke har klaret alene". Men jeg håber stadig det der' karma virker, og jeg en dag bliver bare lidt belønnet...

Erin kommer og giver min ømme nakke massage i dag - free of charge - så karma virker åbenbart allerede.
Og så kommer Camilla og hendes lorte unger. Har jeg skrevet at de er flyttet herop?! Yesyes, Matt skaffede da lige hendes mand et job .... Åh, altså. Er slet ikke intereseret i at være hendes veninde mere.Efter hun boede her i de 4 dage, så jeg simpelthen for mange dårlige sider af hende som mor.
  De har boet her i 14 dage nu, og det har lykkeds mig at undgå hende so far. Men man løber ligesom tør for undskyldninger på et tidspunkt...Og når hun så ikke fattet hintet...

De har købt et hus med pool.
Ingen af drengene kan svømme, og så lidt som hun holder øje med deres færden...ja...jeg håber virkelig at hun holder bare lidt øje med den pool...

1 comment: