Monday, December 12, 2011

Hej. Ja, det er mig - som I troede var helt forsvundet. Jeg er faktisk ¨værte irriteret på den her blog - da jeg flere gange har skrevet en masse, puttet billeder ind, og så vil lortet ikke gemme...
Jeg tænker at gå tilbage og skrive på fyldepennen igen. Sådan rigtig, i 2012....

Ikke at der er så meget at skrive om...

Pt har Noah pink eye - og han er rigtig pylret og tvær - og vågner hele tiden om natten. Jeg tror han panikker lidt, fordi hans øjnlåg er limet fast til vipperne med gul slim (MMmmm) -så han kan ikke åbne øjnene...


Tror han har det bedre i dag, efter at have været på øjendråber i et par dage...Men jezzz det er svært at give sådan en lille bestemt mand øjendråber!
I går gemte han flasken under alle hans bøger - og når han ser den komme ud af køleskabet, styrter han væk i et panik hyl....

Suk...syge børn er bare ikke sjove...men det er
 syge voksne vel egentlig heller ikke...

4 comments:

  1. Heiii

    Dejligt du har kunne få lov til at gemme igen ;-)

    Håber det går bedre med øjnene.....

    ReplyDelete
  2. Uh stakkels Noah! Og nej, syge børn er bare ikke sjove - ikke nok med at de har det dårligt fordi de er syge, så skal man også være "ond" mod dem med alt muligt væmmeligt medicin..

    Og ja, du har været savner!

    Giv lige en heads up hvis du hopper tilbage til fyldepennen, så vi (eller i hvert fald jeg) kan hoppe med:-)

    ReplyDelete