Thursday, September 15, 2011

Jeg burde virkelig gå i seng. Noah har været vågen de sidste to timer, og min ryg er helt skæv af at stå bøjet ned over hans cot ...Han vågner sikkert igen om en time, så det ville være åh så skønt at sove lidt inden det hele går løs igen...

Jeg havde ellers tænkt at i dag skulle være dagen jeg skulle farve bryn, fjerne ugers gammel neglelak, og flå pelsen af mine hvide stænger. De siger 28 grader i morgen, så jeg kan jo nok ikke gemme mine behårede asparsstilke meget længere...
Jeg skulle også have bagt appel crumble. Det har jeg ville i 4 dage - men af en eller anden grund skal Noah stælje mine aftener også nu... Til gengæld sover han fint til middag. Næsten 3 timer i dag. (No wonder, når han ikke sover om natten...)

Nå, men fik lige skrive klæe, fordí en gammel veninde sendte mig et link til juniorbuisness, hvor de søger en der kan skrive. Og så blev jeg helt glad for hun havde tænkt på mig - og tænkte at det da også er for galt jeg aldrig få skrevet...

men det er altså fordi jeg ikke sover. Så jeg kan ikke rigtigt. Noget.

Godnat

3 comments:

  1. Synes virkelig du skulle prøve at læse "sov igennem uden gråd". Den er virkelig guld værd hvis de små ikke vil sove om natten..

    ReplyDelete
  2. suk.. jeg tjekker stadigvæk i håb om at der kommer en opdatering, men det ser ikke sådan ud mere.

    Det er selvfølgelig forståeligt. Du har jo meget i dit liv, og det er altid ekstra hårdt med en lille intelligent unge der hele tiden skal lave ballade eller ikke vil sove :-)

    Håber bare at du har det godt, at I alle er raske og nyder livet i Australien!
    Varme tanker fra en trofast læser, helt tilbage fra fyldepennen.

    ReplyDelete