Monday, December 19, 2011

Nye blogs

Har lige ryddet lidt op i de blogs jeg selv læser - og i den forbindelse skal I da lige have et par lækre links...

Af en eller anden grund, kan jeg ikke få Miss Sofies blog til at virke på min lille liste til venstre. Men her er et link: http://badumchi.dk/ Hun er super sjov, og helt vidunderlig som person også. Jeg tror hun bliver Danmarks bedste (kvindelige) standupper.. (Linda P go home. Seriously.)

Husk at like hendes facebook side også, så bliver hun så glad - og skriver sikkert en joke om netop dig!

Det er underligt, da jeg forlod danmark var Sofie bare Miss Sofie (Fra jostein gaarders "sophie's world"), der kendte alle mine hemmeligheder... og så vupti, 4 år senere, og nu er Sofie sådan en der bliver nævnt med både for OG efternavn i de fine kræse, og hun optræder foran en masse mennesker.... (Og så så man lige mig blive lidt nervøs, da hun havde den der' joke med at hun ikke kan holde på hemmeligheder)

Nå - men det er i hvert fald Sofies blog...

Jeg er også ret vild med http://fuhrmannfordig.blogspot.com/ som blev anbefalet til mig af en veninde - og så bliver jeg nødt til endnu engang at sige LÆS NU LINE (!), med det her link: http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.com/

Line har jeg efterhåndend kendt i mange år. 5 eller 6 tror jeg. Har endnu ikke mødt hende i virkeligheden - men som det sker gennem blog og breve, er hun virkelig en af de bedsteste i mit liv....!

Nå, men jeg må smutte. For 5 uger siden købte vi en billy bogreol i IKEA, og den ligger stadig i gangen. I sin kasse.
Og da Matt i weekenden blev sur over jeg blev sur, fordi han aldrig kan pakke en skid til når vi skal på weekend tur - råbte han : "Nej, men jeg gør så meget andet. Som fx at samle din åndsvage bogreol fra Ikea. Som jeg ikke engang syntes vi skulle købe!"

Excuse mior?!!!
For det første er den bogreol (stadig) ikke samlet...Og for det andet - så er jeg da sikker på jeg sagtnes kan få sådan en fætter kørt i stilling...

To be Continued....

2 comments:

  1. Taaaark, for de søde ord. :) Og for anbefalinger til andre - så er der lidt nyt at læse.

    ReplyDelete
  2. Hvor er du sød :)

    Jeg skal nok holde på dine hemmeligheder. Det lover jeg! :) Desuden ved du efterhånden også nok om mig til at køre mig helt i sænk - så jeg sætter stor pris på vores gensidige tillid ;)

    ReplyDelete