Monday, December 19, 2011

Kindle

Hali hallo - og hej igen.

Vi har holdt juli weekenden. Altså, første jul, agtigt. Med Matts far og søster og børn og (alt for pæne) mand. Jeg tog ikke engang nogle billeder. Er faktisk holdt på med at tage billeder, af noget som helst... Det må jeg vidst begynde på igen.. Nå, men jeg scorede mig en kindle i gave fra Matts far og farmor.




Jeg er gået frem og tilbage de sidste mange måneder og overvejet om jeg skulle købe en' - men nåede tilsidst frem til at jeg ikke var parat til at sige farvel til papirbøger endnu, og at en kindle lidt lignede noget billigt plastik bras alligevel - så jeg ville vente til de blev lidt mere wow...

Derfor var det en lidt forkælet "åh nej" følelse jeg først fik da jeg pakkede op. De er virklig håbløs dårligt til at købe gaver til mig i matts familie - untagen faren, så det var ligesom årets gave der var en skuffelse...
Det viste jeg selvfølgelig ikke, det er jo en super flot gave! Men jeg bed da lidt af matt senere for ikke at have stoppet project kindle, eftersom faren havde tjekket op med ham om jeg var interesret eller ej.
"Jamen, du blev jo ved med at gå frem og tilbage i hvad du mente om den", sagde Matt hjælpeløs - og eftersom han har helt ret i det - vrissede jeg videre i tavshed...

Nu er der så gået 2 dage siden jeg åbnede min amazon pakke.Og jeg har endelig bestemt mig for hvad jeg mener.
I frikiking LOVE my kindle!!!!!
Seriøst, den er mit kæreste eje, og jeg har den med mig alle steder. Alle steder!

Får læst meget mere end ellers, fordi det bare er så let at have den ved hånden.

I velkomsthilsen stod der noget med at "vi håber du snart glemmer at du læser på et electronisk element, og bare forsvinder ind i bogen og dens fortælling"
Og jeg fnyste hånligt, og tænkte "Ha! Det kan man da ikke bare glemme, når man sidder med et dumt plastic dimmer i hånden og ikke en RIGTIG bog!"
Måtte grine af mig selv, da jeg kort efter forsøgte at bladre i min kindle bog, som var det rigtige papir sider... :) Jeg tænker slet ikke over det ikke er en rigtig bog længere..

No comments:

Post a Comment