Tuesday, December 27, 2011

Glædelig jul!

Glædelig jul!

Håber I har haft en dejlig kold jul, med masser af and og flæskesteg og macinpan til I var ved at kaste op?
Vi havde faktisk en rigtig hyggelig jul. Matts søster og mand er skønne - og vi rejste heldigvis hjem dagen efter hans åndsvage mor ankom.... I guder, hvor er den kvinde dog hæslig!

Julen her er lidt for afslappet til min smag. Vi lavede ikke rigtig noget. De andre så tv, og jeg læste bøger. Men netop i år trængte jeg helt enormt meget til at slappe af - så måske var det derfor jeg ikke fik stress udslet over ikke at lavet noget...


Julemorgen. Noah med en af sine gaver.

 Det der' med at åbne gaver om morgenen syntes jeg er irriterende. Alle ligner lort, så man kan ikke rigtig tillade sig at oploade noget offentligt. De havde presset deres "juletræ" op i et hjørne, så der var ikke rigtig plads til at sidde ved siden af det og pakke op. Det var det grimmeste juletræ jeg nogensinden har set....

Jeg fik faktisk nogle rigtig skønne gaver i år.


Selvom det ikke var en særlig julet jul - var det nogle rigtig hyggeligt dage sammen med Matts familie..
(Minus moren...)
Fra højre, Cooper, Matts mor, Matt, Noah, Sienna, mig, Nigel og Amber...



No comments:

Post a Comment