Monday, December 19, 2011

En wow tegning...

Ej, prøv lige at se hvad der kom med posten til mig i dag, fra min fange penneven Russel:


Tegnet efter det her billede af mig:



Hvor unreal god er han?!!

Og jeg har altså ikke bedt ham om at tegne mig. Det har han bare gjort..

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med den fantastiske tegning... Man kan sgu da ikke have en tegning af sig selv hængende i sit hus!?

Han er ret mærklig, ham Russel - sådan meget...kunsterisk skør.

Han er i fængsel for at røve en bank, for at skaffe penge til sin datters hjerne operation. Siger han.
Jeg tror aldrig på hvad kriminelle fortæller, før jeg har reserched og dobbelt tjekket...

Men tegne, det kan han i hvert fald...


2 comments:

  1. Årh hvad, den er fed! Det har han ramt godt.

    ReplyDelete
  2. Pisse god tegning!

    Gu' kan du have et billede af dig selv hængende. I julegave - for 3 år siden - fik jeg et billede af min svigerinde. Et billede hun havde taget af mig og smækket op på et lærred. Jeg blev vildt forlegen og skulle virkelig tage mig sammen til at stille det frem, men nu tænker jeg ikke så meget over det.

    Så op på væggen med tegningen!

    Kh
    Volapyk aka Eva

    ReplyDelete