Friday, December 23, 2011

Amgermanden

Jeg er helt i chock over hvordan den Amgermand sag bliver mere og mere chokerende! Det er jo grotesk! Hvis der er nogle kvinder der skriver til ham her - er de fandme da lige så skøre selv!



Tror tit jeg bliver dømt ved at skrive til fanger. Altså, folk tror jeg er en af de der kvinder... Min søster sagde endda engang "Hvorfor skriver du ikke til Peter Lundin!" helt opgejlet og ´"kom-nu"! agtigt.
...
..
.
Øh...nej! Peter Lundin er pyskotisk psykopat tosse der slog sin egen MOR ihjel, og dræbte to små børn med de bare næver! Aldrig i livet vil jeg da skrive til ham!



De fanger jeg skriver med, har jeg dobbbelt tjekket i hovedet og røv (for criminelle lyver. Konstant) - og jeg er ret sikker på ingen af dem er i amagerman eller Peter Lundin liga.

Har reddet mig en dejlig bihulebetændelse, og har derfor ikke lavet ret meget andet end at ligge på sofaen og fylde mig med smertestillende. Fuuuck det er svært at være alene med Noah når man har det sådan. Der er pinligt hvad han har fået at spise på det sidste. Men jeg kunne virkelig ikke lave rigtig mad...

I morgen drager vi afsted mod Matts søster - hvor vi skal være et par dage, og holde jul. Jeg skal nok huske at tage billeder . Det bliver vidst regnvejr de næste mange dage - men heldigvis er Matt hjemme helt til d.9 - så vi har planlagt en del udflugter...(Hvis regnen holder op)

Rigtig god jul Danmark - nyd den.
(Mit juleslik bestilt fra hjemve. dk er stadig ikke dukket op :( Det er helt vildt hvor langsomt posten fungere i December. Fik et brev i går, der var postet d.6!)

4 comments:

  1. Hej Rikke, allerførst: Dejligt at du er "på" igen her, - og så vil jeg ønske dig og familen en god jul. Kan godt lide din kommentar omkring dit motiv og hvad du gør før du vælger at skrive med en kriminel - jeg har spekuleret lidt over hvorfor du egentlig gjorde det, men sådan er vi kvinder vel :-)

    ReplyDelete
  2. Hej Søde Rikke

    Lige en lille julehilsen herfra. I år har jeg ikke fået sendt julekort til nogen. 14 dage væk i december sætter sine spor.

    Jeg håber du har det bedre og snart er helt rask.
    Hav en skøn jul og et fantastisk nytår.

    Hvornår er det lige i kommer til dk?

    Knus

    Heidi

    ReplyDelete
  3. Hej Marianne... Jeg tror jeg gør det mest fordi jeg er egoistisk...og ved at en fange vil skrive hurtigt tilbage. Han har jo ikke så meget andet at lave. Folk der har et liv er 100 år om at skrive tilbage :)
    Og så syntes jeg det er spændende at høre om hvordan det er at være i fængsel...

    ReplyDelete
  4. Hej søde Heidi. Håber du havde en god tur!

    Det er i Juni og July vi kommer (Vi har ikke datoer endnu, men skal hjem inden Noah fylder 2 d.30 July...ellers koster han dyrt)
    Vi satser stærkt på en tur til Jylland, og ville elske at komme forbi og sige hej hvis vi må? :)

    ReplyDelete