Tuesday, May 17, 2011

Still here....

Jeg er her endnu... Bare ikke så meget tid for tiden. Eller jo, jeg har præcis lige så meget tid som altid - men jeg fravælger blog skrivning i de her dage.Vil hellere bruge mine to gange 45 min på at skrive breve eller læse.
Noah er vågen nu, og render lystigt rundt på gulvet... Men jeg har allerede måtte over til ham 3 gange.
Første gang da han åd kattens mad,  bagefter da han pillede batterierne ud af fjernbetjeningen og stak dem i munden, og så lige nu da han legede tarzan i gardinerne....

Så, som det kan høres - ikke så let at skrive godt, med 84% af ens opmærksomhed rettet andet steds...

Han er nu ret nem for tiden. I en uges tid har han bare været helt fantastisk let at have med at gøre - og har kun gået sådan rigtig amok et par gange. Til gengæld er han tilbage til at sove elendigt. Matt siger at det er fordi jeg samler ham op for hurtigt når han græder - så det har vi haft det rigtig hyggeligt med at diskutere de sidste par dage...
Jeg kan godt lade ham græde længere, men jeg er jo for helvede så træt af at stå op 5-7 gange hver nat, så jeg orker ikke at bruge en time på at få ham til at sove igen hver gang. Så jeg samler ham op, og bruger 10 minutter...Og ungen sover, og jeg kan sove - så 2 timer senere gentager historien sig...
Det er en dejlig ond circel,som skal brydes den dag jeg kan.

Jeg har været ret gnaven de sidste par dage. Nok fordi jeg igen ikke sover. Men det giver ikke meget lysttil at blogge - for det bliver sgu sp deprimerende og opgivende at læse når jeg er træt og gnaven. "Bu-hu, det er så synd for lille mig" Jamen, det er sgu da til at brække sig over...

En enlig far var ude og købe strygebræt med sin søn i går (en ret så tiltrækkende enlig far, bliver jeg nødt til at tilføje), og jeg fik årest boost - for han væltede hele rækken med strygebræt ned, fordi han måtte glo i min renting. Hahaha. Ej, jeg kan more mig i ugevis over sådan noget... Hvor pinligt for ham! Prøv dog at vær diskret.
Mænd! Så simple og sjove...
Sønnen stod og gloede skiftevis på sin far, og de væltede strygebræt. haha!

Det var meget rart, på en ellers så gnaven søndag....

Jeg håber at få skrevet lidt mere, og lidt ordentligt - i løbet af ugen...

No comments:

Post a Comment