Thursday, May 5, 2011

pet hate

Jeg har en ny ting der driver mig til vandvid... Den har altid irriteret mig, men på det seneste, er jeg nødt til at fjerne mig selv fra computeren, for ikke at skrive en kommentar til idioterne...

I kender sikkert selv en eller flere personer der gør det. Måske er I selv en af dem (Hvis I er, så stop! For guds skyld, stop galskaben mennesker)

I ved, når folk har været ude,inde, væk , derhjemme, fået en ny baby, hund, kæreste, guldfisk hvad end de nu har lavet, og taget billeder af det.. Og så lægger de alle billeder på facebook.Alle 62 fra "fisketur med Jørgen", eller hvad det nu kunne være...
 Der er mindst 7 der ligner hinanden så meget at det er til at tude over, og altid en god håndfuld der er slørede, rystede eller folk har lukkede øjne...

Jeg får ticks af det. Udvælg det for helvede de bedste billeder...

Der er en' fra min mødregruppe der gør det. Hver dag. Kun billeder af hendes unge. Taget med hendes nokia 1990 som bestemt ikke er en photo telefon. Hver eneste dag popper der billeder op af hendes unge...
Jeg har lånt lidt...



Ahmen altså...
191 billeder af den kvalitet, så bliver man da lidt træt af at glo på det...


No comments:

Post a Comment