Friday, February 11, 2011

Undskyld

Undskyld at jeg er dårlig blogger for tiden. Matts mor har været på besøg, og min familie kommer i morgen - så syntes ikke lige der har været tid til at få blogget...

Farmor og Noah

Det gik faktisk fint med Matts mor - hende og jeg er ikke den bedste sammensætning. Men hun forkælede Noah som jeg havde håbet hun ville (ingen andre gør det) - og var super sød til at ta' ham engang imellem. Det betyder virkelig meget når der en' til at tage over, så man kan få et bad, en mad - eller bare sidde ned i 5 sekunder uden en baby på armen!

I dag står den på baby svømning. Sara, poltikvinden, har byttet med hendes mand - der er politimand, og det bliver ham der skal tage deres søn i vandet i dag. Jeg synes han virker mega arrogant og idiot agtig, men ingen andre har set skriftet på væggen (endnu) - så jeg glæder mig helt til at han skal være en del af svømme gruppen. Så jeg enten kan trække mine ord i mig igen - eller han vil gøre arrogante ting jeg kan skrive om :-)


Os alle sammen, lærer babyerne at gribe kanten så de kan huske det hvis de falder i ved et uheld...





Vores vaskemaskine er i stykker på 3. uge, og jeg sværger mit svømmetøj stinker rådent! Det er bare ikke det samme at håndvaske. Jeg håber ikke jeg kan lugtes på lang afstand - der er ligesom ikke så meget at gøre ved det, her en time før svømning!

Smell you later...!

No comments:

Post a Comment