Friday, February 11, 2011

Klokken er 13.46 og du er en idiot

Selvom Noah er tilbage i den rytme der hedder "vågn hver time!" natten lang - så er han sgu stadig dejlig. Han underholder sig selv på sit legetæppe max i dag, og ligger der og siger "ba-ba-ba-ma-ba" på den sødeste måde. Han er altså også så hammer dygtig til det svømning der' - og holder fint i kanten, får hovedet under vand uden at græde - og plasker lystigt med sine buttede arme og ben. Måske gør det ikke så meget hvis han vælger at surfe alligevel...Er sikker på han er så sød at hajerne slet ikke kunne drømme om at hapse ham...



Nå, men jeg må æde mine ord og min fordomhed. Saras politmand var rigtig flink, og virkede næsten helt genert. Måske ikke så underligt, når han er i en pool med 5 fremmede damer og deres yngel. Han var den eneste der ikke tog sit barn under vandet med hovedet da det var tid til det, og det syntes jeg egentlig var lidt nuttet af sådan en politi fætter... Ikke at være brutal og næsten drukne barnet. (Ja, jeg har sat politet i bås, kan I nok høre...)

Jeg kom til at træde ham over tæerne flere gange. Total akavet. For os begge to. sjovt som den der tæthed med en fremmed, virkelig er ubehagelig. Og nøgen hud på nøgen hud er total upassende... Også selvom det er bare er sure tæer...

No comments:

Post a Comment