Wednesday, February 2, 2011

Det er uvirkeligt....

Jeg tror først at jeg lige nu, har forstået Yasi ikke er noget fra en end of the world film. Men at det sker. Lige her.

Det eneste de viser i tv er Yasi, og jeg har netop set en grandvoksen mand stå med tåre i øjnene, og forsøge at holde gråden tilbage, mens han fortalte hvor bange han var...

Evakurentscenterene har ikke plads til folk OG kæledyr, så det er farvel til Fido!

Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle efterlade hus og hjem, velvidende at der ikke vil være meget tilbage når man kommer tilbage...også at være nødt til at efterlade kæledyr...Det er jo grotesk!
"It kills me to say this, but there just isent room enough for the animals", sagde Anna Bligh bevæget...

Det bliver trist at stå op i morgen tidlig, og se hvad Yasi gjorde...

No comments:

Post a Comment