Monday, February 14, 2011

I wonder if...



Min søster bader Noah.

Søster, grinende;

"Kan du huske dengang vi  var små - og du holdt mit øje åbent, og sprøjtede shampoo derind .Fordi der stod på flasken det ikke sve, og du ville finde ud af om det var rigtigt?"

Mig, chokeret;

"Nej, gjorde jeg virkelig det?!!"

Søster, griner stadig;

"Ja! Du fik mig også engang til at sniffe peber, fordi du ville finde ud af om det var rigtigt man nøs af det..."

Mig;

"Nejnejnej, hvor har jeg været strid. Det kan jeg slet ikke huske. Men jeg kan huske jeg altid spekulerede på om man kunne se Z-tegn bag folks øjne når de sov, ligesom i tegenfilm. Så en dag listede jeg ind og løftede mors sovende øjenlåg. Hun sprang op og råbte og skreg!"

3 comments:

  1. Hihi, det lyder lidt som min storesøster. Hun turde ikke selv lugte til ingefæren, fordi hun tænkte det nok var meget stærkt, så ville hun have mig til det - jeg nægtede, hvorefter hun proppede det op i min næse... Og ja, det var stærkt ;)

    ReplyDelete
  2. Jeg indrømmer blankt, at jeg var en ond storesøster. Udover at låse min lillebror ude på trappen i underbukser, så lukkede jeg ham tit ikke ind efter skole (gad ikke have ham rendende, og som den ældste var det kun mig der var betroet en nøgle). Fik ham også til at smage på alt muligt mærkeligt jeg blandede. Lavede engang en underlig blanding af sæbe, remoulade og what not, der endte med en ubestemmelig brun farve, som jeg derefter bildte ham ind var cola, så han smagte på det. Muhahahah... Jamen, han var pisseirriterende, så han fortjente det meste... Eller... ;)

    ReplyDelete
  3. Haha.....jeg kan ikke mindes, at mine brødre og jeg narrede hinanden til at gøre noget, der ville gøre ondt eller var ubehageligt.

    Til gengæld smed jeg en ost efter min storebror engang i arrigskab. Og jeg stak fingeren i munden på min lillebror fordi jeg skulle mærke om han havde fået tænder - det havde han *haps*.

    ReplyDelete