Wednesday, February 2, 2011

Kynisk tænkning...

Matt tror der dør 3, mens jeg gætte 12.

Matt begrundelse er at de har været advaret i lang tid om at yasi ville komme.

Jeg ved der stadig findes idioter, der ikke tager ting ,de burde, alvorlige...

Blæst og regn er begyndt, og lydene er simpelthen de mest uhyggelige...Jeg kan godt forstå folk får trauma efter at have oplevet en orkan.

Vi har aftalt at blive oppe til øjet rammer ved midnat.

Men vi er ok. Og der kan ikke ske os noget. Vi er heldigvis langt nok væk fra Yasi.

Og bedst af alt; Matt er hjemme fra hans arbejde længre nord på!

Tak fordi I tænker på mig...

3 comments:

  1. Puuh får det helt dårligt af at se de billeder du har lagt på. Synes at de orkaner vi har haft i lille DK har været rigeligt.
    Håber at i er vel og ved godt mod :-)

    ReplyDelete
  2. Hver gang de siger noget om autralien i fjernsynet, så tænker jeg på dig og din familie! Massere af gode tanker til jer, det er skræmmende men godt i er i sikkerhed!

    Kram herfra
    - Rikke

    ReplyDelete
  3. Følger nervøst med på bloggen og på nettet. Det ser ikke for godt ud. Pas nu på jer selv (og hunden)og gør ikke noget dumt. Håber på noget positiv info.
    De bedste hilsener Thomas L.

    ReplyDelete