Thursday, June 2, 2011

Why dont we breaaaaaaaaaake up...

Der er dælme gået hele 2 uger siden jeg sidst fik skrevet. UNDSKYLD!
Men i nat har jeg sovet 5 timer i træk, fik dejligt besøg af 3 veninder - og en gave fra Matts far; så der er lige overskud nok til at skrive ...



Det har været kaos i de to uger jeg ikke har været her. Matt ville ikke bo sammen med mig mere, og sagde han havde tænkt over det længe...og at det ikke gik.
Nå. Så sidder man der', i et fremmed land; med en baby man ikke kan tage med til Danmark uden at faren siger det er ok. Og det før faren jo selvfølgelig ikke...

Og så er det hele sgu ærlig talt lidt forvirrende og skræmmende...

Jeg ved ikke om Matt har fortrudt, eller om han bare fik sovet (weekenderne er jo helt håbløse for den "stakkels" mand - for normalt sover han jo dejligt hele ugen...og når der så pludselig er en baby der vækker en' hver anden time lørdag/søndag - så er det åbenbart rigtig hårdt..Man fristes til at sige det skulle prøves mandag/tirsdag/ondag/torsdag/fredag/lørdag/ OG Søndag!
I hvert fald har han ikke nævnt flytningen igen  - men der er en tension imellem os som aldrig før - og en bitterhed i min mave der smager virkelig grimt.
Jeg er sgu så gal over han overhovedet kan kaste sådan en omgang lort i hovedet på mig, og så "hejhej, jeg tager på arbejde i 5 dage!"

Nå. Men jeg har da i hver fald tag over hovedet endnu, og Matts far har i dag købt mig en ny laptop! ja sgu! Forsinket fødselsdagsgave!!! Den er herrer fed, rød og wow. Med webcam og en masse plads...
Jeg tror aldrig jeg har fået sådan en fin gave af nogen før. Havde en gang en kæreste der, da jeg slog op med ham, vrissede "Jeg ville have gevet dig en laptop i julegave!" Og jeg har tænkt på denne ex kæreste hver evig eneste gang mit gamle lig af en laptop, med tape og flækket skærm, har lavet numre... Nu kan jeg bare sige "fuck dig, Thomas - og din laptop julegave! ;-)"

Jeg har altid været mega fan af Matts far - det ved I jo faktisk godt, Jer fra fyldepennen i hvert fald; men en laptop?! Wow! Manden er altså sådan en' der stadig arbejder fuldtid - fordi han ikke har råd til at lade være...Og han er næsten 70.

Hvad der sker herfra med Matt og jeg tror Jer ikke vi selv ved...

En af Jer sagde engang til mig, at når man får et barn sammen - skal man love hinanden at man ikke går fra hinanden de to første år efter barnet er født.

Jeg tænkte dengang det lød lidt mærkeligt...men jeg forstår det 110% nu...



4 comments:

  1. av.
    Det er sku da ikke rart at høre. Det er bare så svært at være kærester når man får børn. Det er hårdt, man glemmer at være kærester. Og så er det det er svært at se en fremtid med en som man faktisk ikke er kæreste med.

    Skriver lige en mail til dig. Istedet.

    Knus

    Heidi

    ReplyDelete
  2. Åh, det lyder ikke for sjovt at være i dine sko lige nu :/ Det er da også pisse svært at få et forhold op at køre, når det både er en skøn, men MEGET aktiv lille dreng, der skal passes og manden så har et så krævende arbejde, der gør at I nærmest ikke ser hinanden. Så er det svært at holde fast på det der er godt - og give slip på det der er skidt.
    Det hjælper nok ikke ret meget på forholdene, men jeg sender et stort, varmt, dansk kram herfra og håber så inderligt, at I kan finde tilbage til hinanden somehow.

    ReplyDelete
  3. ÅH NEJ DOG!.. Det lyder som en virkelig dum periode lige nu :-(
    jeg håber virkelig at I kan finde hinanden igen.
    Det er jo klart det er svært, at holde et forhold ved lige når I er så meget fra hinanden i hverdagen..
    Håber virkelig virkelig at I finder ud af det!
    Rigtig mange kram og tanker herfra!!

    ReplyDelete
  4. Puha en hård tid :-( Jeg krydser fingre for jer, og for at I får det godt sammen igen.
    Varme tanker fra Ecuador!

    ReplyDelete