Monday, June 6, 2011

Nå jamen, jeg tror det går meget godt. Matt snakker om ferie til NSW til August, har underskrevet mit visa der skal fornyes, og i nat gav stod han op og gav mig et knus, da Noah vågnede for 7. gang og jeg var lidt ved at begynde at tude af træthed...



Jeg er stadig vred over han bare smider sådan en bombe, tager væk - og så lader som ingenting... Det er lidt som at gå rundt om den varme grød, og forsigtigt lister jeg rundt på æggeskaller når vi begge er hjemme...Jeg er, kort sagt, blevet til min mor!  Det er jo altså ikke  mig...

Nå, men i hvert fald er der god stemning. Også om natten. Han er taget afsted i dag, og skal flyve land og rige rundt den næste uge, for at nå til alle sine møder...Han er vidt rigtigt på vej op af stigen, for han fik lønforhøjelse i fredags - og pludselig skulle vi ud og købe buisness busker og klippe ville han også...Matt. der normalt render rundt i klipklappere og surf-shorts!  Det er slet ikke ham at se buisness agtig ud, - men han havde fået at vide at ville han højere på endnu, blev han nødt til at ligne end er hørte til... Og det gør han nu!

Noah er hæslig med søvnen for tiden. Tror det er en kombo af fortænder, der næsten er brudt igennem de hævede gummer, og mig der, igen, har været alt for god mor - og hevet ham op af den seng når han ønskede det...Han er tilbage i sin lækre vane, hvor der bliver serveret lunken mælk fra varmt bryst, og krammende mor-arme hver 2. time.... Fuck. Hvor. Er. Jeg. Træt.
Det hjælper ikke engang når Matt er hjemme mere, for Noah nægter at blive puttet af ham. Han skriger go skriger og græder, og når der er gået 35 minuttter med det, gider jeg ikke ligge der og høre på det mere, og står op - og flår ungen til mig...




Der er ingen vej uden om, jeg må være lidt hård igen. Kun 2 måneder til han bliver et år - det er jo for latterligt han stadig ikke sover, altså!

Nå. I seng med mig. Jeg ville bare lige opdate, og sige at jeg er ok...

No comments:

Post a Comment