Sunday, June 5, 2011

Der er så meget mænd ikke forstår...

Ser serie med Matt.

En kvinde fremviser en dvd med "Dirty Dancing" - og siger " Are you ready to have the time of your life?!"
"Har du egentlig set den...? Dirty dancing?" spørger jeg henkastet Matt.
"Nej! Den skal jeg aldrig se!"
"Jamen det er jo en klassiker...Dem skal man da se...Så forstod du jo ikke engang "time of your life" joken lige før...?"
"Jo...jeg ved godt hvad filmen handler om... der er den der' sang...og så leger de med det der' ler..."

         ...!!!



I det mindste er de begge to med Patrick swayze....


2 comments:

  1. Åhh mænd. fatter ikke en meter. overhovedet.

    Tving ham til at se den. Fik du min mail?

    knus

    ReplyDelete
  2. åh haha..

    men pas på med at tvinge ham til at se dirty dancing - det KAN gå galt..
    Gjorde jeg med min (nu eks) kæreste engang, og fik fuldstændig ødelagt filmen, fordi han slet ikke kunne tage det seriøst, og sad og grinte 50% af filmen igennem..

    suuuk mænd..

    ReplyDelete