Thursday, June 16, 2011

Ej, hvor er det bare helt fjollet så lidt jeg får skrevet herinde for tiden...Men jeg har netop fået en ny stak pennevenner, og det er bare lidt sjovere at skrive, og få svar tilbage på det man skriver om...Ikke at jeg forventer en masse kommentare, jeg er pinlig dårlig til at svare tilbage på dem - men når tiden ikke er til ret meget skriv, bliver det bare tit til facebook og breve der skal i kurverter, og ha noget så fornemt og sjællent somt et frimærke på sig...


Jeg er stadig vild med at blogge, og havde jeg mere tid, ville jeg blogge hver dag...

Det er hamrende koldt hernede for tiden...Koldere end det har været de sidste 30 år! Jeg har fået rigtig ondt i halsen af at fryse så meget - og selvom Noah har været pakket godt ind, hoster han frygteligt... Alle siger "Jamen du er jo fra Danmark, du er da vandt til kulde!", og fatter ikke at i Danmark er det måske nok koldt udendørs - men i det mindste har vi det dejlig varmt indendørs...Og kan tænde for varmen. Hernede er husene bygget for at afkøle, og kan ikke holde på noget varme, overhovedet...så det er som at gå rundt som eskimo, men uden eskimo outfittet....


Der er også sket det sørgeligt at vores elskede Moby dog blev syg for to dag siden, og måtte hastes til dyrlægen - der desværre ikke kunne gøre noget som helst. Han mave vende sig rundt invendig, og maste alle involde - som ville gå i forrådenlse selv hvis han forsøgte at operare. Hurra for google, siger jeg bare - for Matt var sikke på at Moby bare havde spist for meget den aften han lå og så syg og oppustet ud. Jeg skyndte mig at google, og alle sider sagde "Skynd Jer til dyrlægen, hunden vil dø inden for en time..."


Jeg tror lidt jeg er i fornægtelse, for jeg er ikke sådan rigtig ked af det...
Og jeg har ikke kunne få mig selv til at fjerne alle hans ting. "det var jo bar' noget vi legede".
Jeg får dog rigtig ondt i hjertet, når Noah kravler over til hans seng, og peger - kigger op på mig, og derefter ser sig søgende omkring i haven...

Det lader til en 11 måneder gammel baby har forstået at han ikke er her mere.

Så mangler vi bare mig...


3 comments:

  1. Det er jeg godt nok ked af at høre. Det må være hårdt! I det mindste led han ikke i længere tid. Kram herfra

    ReplyDelete
  2. ej hvor er det trist :(
    Er jeg virkelig ked af..
    Godt I kom hurtigt afsted til dyrlægen, så han i det mindste ikke led længe.
    kram

    ReplyDelete
  3. Ej, det blev jeg virkelig ked af at læse. Det er forfærdeligt at miste ens bedste ven. Jeg kondolerer :(

    ReplyDelete