Monday, June 6, 2011



Jeg har altid været svært glad for elefanter...
Jeg har også kæmpe respekt for dem, og har altid måtte se væk når jeg har set you tube videoer med elefanter der går amok...  (Som de iøvrigt oftes kun gør når de er i musk, eller er trætte af dumme turister...)

For tiden læser jeg "water for elephants", fordi enhver film med en bog bag - fortjener at blive læst inden den bliver set...


Men puuuhhaaa, måske var man ikke så stærk i engelsk som man gik rundt og troede....
Syntes godt nok der er en del ord jeg ikke ved hvad betyder, og det irritere mig helt vildt. Når jeg læser, vil jeg gerne forstå hvert et ord. Forfatteren har jo brugte netop det' ord af en grund, ellers ville det slet ikke være der...

Så det går lidt langsomt...

Jeg læser den med en af mine fange-pennevenner. Han er super belæst, og læser ofte en bog på 24 timer. Denne gang har jeg sagt at han altså bliver nødt til at tage sig rigtig god tid, for jeg tror måske jeg kommer til at være længe om at få den læst... den er god, det er slet ikke det - jeg glæder mig til at læse mere i den.

Jeg prøver virkelig på ikke at have Robert vampyr Pattinson for mit indre blik når jeg læser, men det er svært. Øv. Tror ellers Jacob kunne have været en rigtig haps hvis jeg havde læst den før movie trailer osv...

Har I læst den?

1 comment:

  1. Virkelig, virkelig god bog... Og super god film, også selvom den er med Robert Vampyr...

    ReplyDelete