Tuesday, July 12, 2011

Denne gang er det ikke mig der har været dårlig blogger, men denne blog der har været en dårlig blog. Flere gange har jeg ikke kunne logge ind, og når jeg endelig har kunne logge ind - har den ikke ville gemme mine skrevne indlæg - og det hele er gået tabt.
Det bliver man lidt træt af i længden...!

Men her til morgen ser det ud til at virke. Så her er jeg, og alt er vel...



Noah går nu. Og har fået tænder.
Og det er hvad der er sket med ham siden sidst...

Han fylder 1 her d.30 - og det er jo helt latteligt skørt hvor hurtigt det år gik!

Han får en sandkasse af os, for han elsker at grave og spise, og bygge alt der har med sand af gøre. Det er sådan en dobbelt sanskasse, så han kan også bruge den som pool - eller ball pit.

Vi fik også købt en masse andet til ham, men har besluttet at gemme det meste til jul. Han kan alligevel ikke rigtig få glæde af det endnu...









No comments:

Post a Comment